o poveste

m-am dat de trei ori peste cap si m-am transformat in tamplar.... nici macar intr-un tamplar d'ala...ca la carte, autentic, ci intr-o umbra de tamplar care vrea sa faca multe si poate sau nu poate ....asta sa spuna altii

am fost toto (si cred ca o sa raman, acolo, pentru cativa, toata viata), am fost orangedog si acum...
sunt victor nomad
de ce? e o poveste luuunga:

se facea prin 2015 ca o idee incoltea printre putinii mei neuroni ramasi
am descoperit eu (nu stiu exact contextul) ca toate casele de caini sunt parca proiectate de copii de 2-3 ani....un patrat cu un triunghi deasupra... caca zic! si am inceput sa caut prin lumea asta mare...
ce sa vezi, pai astia (astia=oameni destepti si cu idei) fac case in adevaratul sens al cuvantului: pe rotund, cu geamuri, casute din poveste, mini rulote, case pentru interior, casute/culcusuri pentru pisici, doamnie feri! chiar folosesc vopsea colorata; nu e doar lac sau negru sau (am vazut cazuri) nimic....lemn nature
zis si nefacut nimic...

2016...pe la birou' minunat incepusem sa fiu cam a treia roata; banii erau din ce in ce mai putini spre -273.15 grade celsius asa ca am zis! si nu "sa se faca lumina"...eu zic ca este momentul sa ma apuc de treaba asta ciudata cu lemnul
nooo...zis si aproape facut...

sfarsitul anului de gratie 2016...am inceput sa fac inventarul celor 3 ciocane ramase mostenire de la tata si pe langa a strange "multele" unelte sa invat si un program de arhitectura (nu va speriati ca l-am invatat pe cel mai simplu si nici macar pe asta nu-l stiu 100%), dupa care m-a traznit!!!! "un ghem"....da, da... un ghem: prima creatie orangedog (denumire aleasa de mine pentru noul proiect): am stat eu si m-am gandit cum sa cladesc o casa pentru pisici....cum? ce? cand? unde? de ce? si mi-am spus asa...pisicile copilariei mele se jucau cu ghemul de ata, asa ca de ce sa nu locuiasca in unul? las poza sa explice mai multe


un ghem de ata atarnat de un ac, ac infipt intr-un degetar...si sa nu uitam de nasturele de langa
ce sa zic...idee proprie si personala; unica in lume dupa cunostintele si cautarile mele pe netu' cel mare
eram pe val...asa ca am gandit-o pe a doua (care erau 6 case)....o strada din brooklyn (patru caini la exterior) si 2x minipat...minunatie!
am prezentat o schita
si sa vezi ca a avut cine sa cumpere...perfecto pana aici dar proiectul aista a fost terminat (din cauza timpului, banilor, altor proiecte, nesimtirii mele si ma mai gandesc la cateva cuvinte urate pe care sa mi le adresez) abia acum 2 saptamani...dap...dupa 8 luni si jumatate de la data cand eu am acceptat avansul...nu sunt mandru de termen clar, dar am fost inteles de beneficiar si mi-a iesit ceva interesant:



ok...de ce am intaziat cu proiectul brooklyn? pai stai sa vezi...capitanu' mi-a spus cam de craciun ca renovam za club asa ca aici s-a terminat viata mia pentru doua luni, mai exact pana pe la inceputul lui februarie cand am reusit sa finalizam noul look urban... numai cu proiectarea barului in interior am stat cam 3 saptamani (noroc ca invatasem programul ala de arhitectura)...nopti albe, multe idei, multi nervi, firme care au facut pentru prima data lucrari proiectate de noi si au jurat ca suntem nebuni, depasiri de bugete, noroc de multi prieteni si.... am terminat la timp ...chiar ne-a iesit fain!
intre timp lucram sau incercam sa-mi platesc chiria din vanzari de publicitate sau ce faceam eu la biroul ala.....pana cand mi-am dat demisia...

urmeaza:
zis si facut... dar nu chiar ceea ce proiectul orangedog incepuse...de ce? paaaai...

2017....cam prin ianuarie primesc un mesaj de la max (max era in anglia): "vin in tara si vreau sa-mi renovez atelierul total. tu o sa faci asta!" (are un atelier de biciclete)... sa refuz? nici gand...o noua provocare, multa munca si ideile mele...ma bag!
asa ca timp de inca ceva luni de zile (de ore, de minute, de ce vreti voi) m-am inchis in lumea mia de proiectare si facere...nu prea am poze aici...inca...dar pun ceva:
banca de asteptare si jumatate de atelier


ramanem in sfera bicicletelor si... eu nu mai conduc, mi-am vandut masina si merg pe bicicleta de prin aprilie...asa ca aveam in cap sa-mi fac un suport de bicla pentru mine cat sa nu dau gauri in perete ca doar mmna'...stau cu chirie si nu vreau sa distrug peretii omului...
dar ce sa vezi ca intr-o zi domnul mihai (kevin, caveman - cel ce lucreaza cu bicle) vine si-mi spune ca are un proiect sa-i faca o bicicleta custom lui felix si ca eu o sa-i fac suportul MEU pentru acesta... pe langa asta am si termen de 5 zile...superb... not!
dar iese ceva fain rau (idea nu este a mea dar cred ca sunt singurul din tara care a facut asa ceva):

aaaaaa!!! am uitat de inca una unica...si aici bag mana in foc (sunt obisnuit oricum, am avut arsura de gradul doi pe o treime din mana dreapta.....ulei incins daca se intreaba unii si la intrebarea "cum?" raspund cu "simplu") ca nu mai exista pe glob....
am facut o promisiune unei prietene ca de ziua ei o sa-i cumpar o camasa de forta...da, este nebuna...si chiar asa i-am spus "esti nebuna si o sa-ti fac cadou o camasa de forta"... am cautat si am vazut pretul...no tulai doamnie ca nu e adevarat cat costa una....asa ca am cautat alternative: un pandantiv, o camasa de forta folosita la sex...cam aistea erau alternativele de cumparat...pandantive nu exista decat in state, aia de sex trimitea semnale gresite rau.
si apoi becul! fac eu! fac o geanta care sa arate asa
lana si piele....o genialitate si nici nu ma laud, sunt doar nebun si eu



dupa toate astea ma intalnesc cu hermano cu "h" mut si-mi spune ca am cam neglijat imaginea orangedog si ca nu e ok sa nu am un fir epic constant asa ca el propune sa ma promovez pe mine, mai ales ca proiectul a plecat de la ceva si a facut multe altele pe langa...
el mi-a rescris povestea:


asa am devenit eu victor nomad....


the and

Comments

Popular Posts